bezár
 
Óda a szerelemhez és a depresszióhoz
Filmre rögzített önarckép a Verzión

A kívülállóság ellentmondása
A magyar művészet külföldi népszerűsítéséről Bukta Imre és Samu Géza példáján keresztül

Infravörös és ultraibolya
A Szörnyű fülek harmadik felvonásáról
Ők a Horváth Péter Irodalmi Ösztöndíj 2025-ös jelöltjei
December 4-én adják át a díjakat a dobogós művek szerzőinek

Nyelven túli történetek
A PesText Őszi Fesztiváljáról I.
A kizökkent idő és a végtelen tér nyomában
Az Élet és Irodalom LXIX. évfolyamának 46. számáról

Gyászmise: reloaded
Michael Haydn és Antonio Salieri Requiemje a Müpában
A költői reménytelenség képei
A Vonatok és az Álomélet stockfotóból című dokumentumfilmek a 22. Verzió Filmfesztiválon

Sok nevetéssel és iszappakolással a háború ellen
A Kuba és Alaszka és a Szanatórium című dokumentumfilmek a 22. Verzió Filmfesztiválon
Follow the light
A Punchdrunk Viola's room előadása Londonban

A rózsaszín burok kiszúrása
Ördög Tamás Darázs című darabja a Marczibányi Téri Művelődési Központban

Nyomor amerikai és orosz módra
Az Amerika alulnézetből és a Szilánkok a 22. Verzió Filmfesztiválon

Az újrarajzolt színházi térkép
Szabó Magda Az a szép, fényes nap történelmi drámája a Csokonai Nemzeti Színházban
Az elmúlás arcai
A Katona József Színház DoKlub projektjének Lepjetek meg! című előadásáról

Egy mókusról, akit mindenki ismer
Kiről kaphatta a nevét Misi Mókus?
Ilyenek vagyunk mind
Avagy a svédek operába mennek – a Così fan tutte Uppsalában

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés