2020. 04. 13.
Bemutatkozó weboldal
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):

Sokan úgy hiszik, egy bemutatkozó weboldalt könnyebb és gyorsabb összerakni, mint egy értékesítési weboldalt. Nos, ez így nem igaz. Valójában a bemutatkozó weboldalnak is konkrét célja van, csak az nem az értékesítés, hanem egy adott személy vagy tevékenység bemutatása. A megrendelők többsége természetesen elvárja az oldaltól, hogy valamilyen konverziót generáljon. Például népszerűbbé, ismertebbé tegye a személyt vagy a tevékenységet, esetleg több hívást vagy személyes megkeresést remélnek az oldalon található információk hatására.

Tehát elmondható, hogy mind technikailag, mind tartalmilag, mind keresőoptimalizálási szempontokból pontosan ugyanannyi munka van egy bemutatkozó oldallal, mint egy bármilyen másik típusú lappal.

Hatékony honlap bemutatkozó szöveg

A legtöbb bemutatkozó weboldal alapvetően csak néhány oldalból áll, így abban a néhány oldalban kell megfogalmazni mindazt, amit magunkról közvetíteni szeretnénk. És ez bizony a lehető legnehezebb feladat. Hogyan mutatkozz be úgy egy idegennek, hogy érdekes legyél és könnyen érthető, valamint megjegyezhető és mindezt pár másodperc alatt. IGEN! Pár másodperc! Nagyjából 3-5 másodperc áll a rendelkezésre, azonban, ha nem azt találja meg a látogató a weboldalunkon, amit szeretne, már kattint is tovább.

Bemutatkozó weboldal készítése

Milyen a hatásos bemutatkozó szöveg?

Hány meg hány oldalon látjuk még ma is az: Üdvözlünk a weboldalunkon! mondatot. Ez nagyjából a legrosszabb, amit el tud követni egy magára valamit is adó cég.

Bár a weboldal típusa bemutatkozó weblap és a szöveget is bemutatkozó szövegnek hívjuk, mégis ennek a néhány oldalnak NEM rólunk kell szólnia, hanem az ügyfélről. Az ügyfél problémáiról és azokról az értékekről, a haszonról, amit az ügyfél azáltal kap, ha felveszi velünk a kapcsolatot.

Ráadásul ahhoz, hogy a Google meg is mutassa az oldalunkat a leendő ügyfeleinknek, bizony oda kell figyelni a SEO-ra is. Így a szövegnek a látogatóhoz kell szólnia, azokat a szavakat kell használnia, amelyekre az ügyfél rákeres, de egyúttal a robotok számára könnyen feldolgozhatónak is kell lennie.

Ha profikra akarja bízni ezt a feladatot, olyan céget keressen, ahol az ügyfelek oldalai jól teljesítenek. Egy webfejlesztő vagy webdesign cégnél nem az átadott munkák száma a mérvadó, hanem az ügyfeleknek nyújtott érték. A LogicalMDesign segít, weboldala megfelelő optimalizálásában, hogy az minél előbb bevételt termeljen.


PR-cikk. Szerző: LogicalMDesign
Kulcsszavak: honlap, web, seo, optimalizálás

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés